Zakupy

Zwroty i wymiany

Uwaga!

Od marca sklep Delfinki.pl zamknął działalność, dlatego wszelkie reklamacje produktów Herlitz proszę kierować do głównego oddziału Herlitz w Baranowie koło Poznania, ul. Szamotulska 2.

REKLAMACJE

Każdemu Klientowi przysługuje prawo reklamacji wadliwego towaru. Jak to zrobić? Wystarczy zastosować się do poniższej czteropunktowej instrukcji. Adresy odsyłki pojazdów zdalnie sterowanych są inne niż adres Sklepu (bezpośrednio do siedzib firm serwisujących).

1. Skontaktuj się z obsługą sklepu - telefon: 89 307 00 11 lub e-mail sklep@delfinki.pl

2. Wydrukuj formularz reklamacyjny i go wypełnij. Pobierz .doc

3. Spakuj wadliwy towar. Odpowiednio go zabezpiecz. Dołącz wydrukowany i wypełniony formularz oraz otrzymany dowód zakupu (paragon, faktura).

4. Wyślij na nasz adres wskazany w rozmowie telefonicznej z punktu1. Adres wysyłki zależy od zakupionego towaru.
 

Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru, określonych w karcie gwarancyjnej oraz instrukcji montażu i użytkowania. Szczegółowy opis postępowania reklamacyjnego znajduje się w karcie gwarancyjnej i może być odmienny od powyższych zapisów, z uwagi na specyfikę zakupionego produktu.

Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozparzenia reklamacji. Prawo do składania przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancyjnej, wyznaczonym w Karcie Gwarancyjnej produktu.

Pamiętaj, że: Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.


Jeśli w trakcie pojawią się jakieś pytania, służymy pomocą:
e-mail: sklep@delfinki.pl
tel.: (89) 307 00 11

 

ZWROTY I WYMIANY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny. Na zwrot produktu (w stanie nienaruszonym, kompletnym, bez wyraźnych śladów użytkowania) macie Państwo 14 dni! Jak to zrobić? Wystarczy zastosować się do poniższej trzypunktowej instrukcji.

1. Wydrukuj oświadczenie zwrotu i je wypełnij. Pobierz .doc lub Pobierz .pdf lub Pobierz .jpg

2. Spakuj towar. Odpowiednio go zabezpiecz. Dołącz wydrukowane i wypełnione oświadczenie oraz otrzymany dowód zakupu (paragon, faktura).

3. Wyślij na nasz adres:
Sklep Delfinki.pl
ul. Bałtycka 10 lok. 108
10-176 Olsztyn

Pamiętaj, że: Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania towaru pokrywa Klient i nie podlega on zwrotowi. Równowartość towaru wynikającą z rezygnacji z zakupu zwrócimy zaraz po otrzymaniu przesyłki zwrotnej (*najpóźniej w terminie 14 dni).

 

Nagłówek

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

zamknij